ڈپریشن

  • ڈپریشن
    (ایک عام اور سنگین طبی بیماری ہے جس پر منفی طور پر اثر انداز ہوتا ہے کہ آپ کس طرح محسوس کرتے ہیں، جس طرح آپ سوچتے ہیں اور آپ کیسے کام کرتے ہیں. خوش قسمتی سے، یہ بھی قابل علاج ہے. ڈپریشن دھیان کے جذبات اور / یا ایک بار لطف اندوز کی سرگرمیوں میں دلچسپی کا نقصان کا سبب بنتا ہے.
    ڈپریشن ہونی کی کچھ وجوہات یہ بھی ہے۔ہم لوگ اللہ تعالی کا شکر ادا نہیں کرتے۔اور دوسرا یہ کہ ہم لوگ بہت زیادہ سوچتے ہیں جو کہ ہمارے لیے زیادہ اچھا نہیں ہے۔کسی بھی واقعے کے اپھر بہت زیادہ سوچتے ہیں کہ یہ کیوں ہوا میرے ساتھ ایسا۔
    ہم ڈیپریسڈ فیل کرتے ہَیں جب ہمیں لگاتا ہَیں کی ہماری زندگی میں کچھ میسنگ ہے . میں بھی کئی باڑ ڈپریشن میں آ چکی ہوں ، جب میں دیکھتی ہوں میرے فرینڈز بہت مازیدار چیزیں کر رہے ہَیں ، یا جب ہو بہت خوبصورت لگ رہے ہوتے ہَیں ، یا جب ہو نیا سامن خاریدتی ہَیں اور یا جب میں میرا گھر مس کرتی ہو. گوش اور بھی بہت واجاحون سے  میں وہی سیم پرسن ہوں اور لائف كے ساتھ چل رہی ہوں . یہ بہت عام ہے اور کبھی نا کبھی سبھی نے اسکو ایکسپیرینس ضرور کیا ھوگا  کبھی کبھی ڈیپریسڈ ہونہ نارمل ہے  . پر کچھ میڈیکل کیسسز بھی ہوتے ہَیں . جس میں ڈاکٹر کی صلح کی ضرورت پڑھتی ہے. سب سے پہلے آپ خود سے ان اسٹیپس کو ٹرائی کریں . یہ اک مینٹل گیم بھی ہے . آپ ہر ٹائِم اچھا فیل نہیں کر سکتے پر جب آپ لو ہوتے ہَیں تو آپ اسے باہر کتنی جلدی نکلتے ہَیں یہ بہت  کرتا ہے . اگر آپ جانتے ہَیں کی ڈپریشن کی فیلنگ سے کیسے باہر آئیں تو آپ گریٹ فیل کریینجیاور پروڈیکٹو بھی ہونگے ، اور دوسرے بھی آپ کی پوزیٹو پرسنیلیٹی سے انسپائیر ہونگے . یہاں کچھتاریکون سے آپ ڈپریشن کی فیلنگ کو روك سکتی ہَیں . 

     مصروف رھیں .
    بہت سارے کام ہَیں جنہیں پُورا کرنا ہے ، پر آپ نہیں کر پا رہے ہَیں . تو صرف 10 منٹس ڈیڈیکیٹ کریں اس کام کو پھر دھیرے دھیرے آپ کا خود ہی من لگنے لگے گا کام میں . چیزیں جو آپ کو پسند ہوں جیسے ریڈ آ بُک ، جم ، رائٹ ، ڈرا ، بلڈ ، کرئیٹ ، اور جو بھی اچھا لگے کریں . کسی طرح کا پَراجیکْٹ شروع کریں ، یا لرن نیو اسکل ، ہوبی کلاسز ، ورک . ٹائِم نہیں ہے تو نیکالئین ، اپنے لیے ٹائِم نکلنا بہت ضَرُوری ہے ، جب آپ اچھا محسوس کرتے ہیں تو آپ اپنوں کا کا خیال اچھی طرح سے کر سکتے ہیں اور خوش بھی رہ سکتے ہیں۔
    اور دوسری بات یہ کہ اگر آپکو کوئی سوفٹ وئیر چلانا آتا ہو تو اس پر  کام کیا کرو ۔

     دوست بناؤ .
    دوست بنائیں ، فیملی سے
    ملتے جولتیرہیں . جب آپ سب سے ملتے جولتی رہینگے تو اک فیل گڈ فیکٹر سابمیں بنا رہیگا . انسے میسیج اور فون پر بات کرتے رہیں . پرسنلی ملنے سے بوند اسٹرونگ ہوتا ہے ، آپ ان کو مال بلا سکتے ہَیں ، ڈنر پر یا ان کے گھر پر اک کویک وزٹ کر سکتے ہَیں . جوائن کلب ، کلاسز ، یا ہوبی کلاسز ، اسے آپکو نئے لوگون سے ملنے کا موقع ملے گا جن کا سیم انٹرسٹ ھوگا . 

     بات کریں۔
    کسی جاننے والے سے بات کریں جو سیمیلر سچویشن میں ہو اسے آپ اکیلا فیل نہیں کرینگی . اور آپ کو سکون ملے گا . اگر آپ کسی کو نہیں جانتی . تو جو بھی آپ سے آپ كے بڑے میں پوچھے اور اسکے پاس ٹائِم ہو تو اسے بات کریں . اگر ایسا بھی کوئی نہیں تو . تو آپ کسی سے بھی بات کر سکتے ہَیں . دوستوں کے ساتھ فون پر بات کیا کرو میسجز کیا کروں۔اپنی کپڑی استری کیا کروں اپنی سوچ کو ان کاموں کے ذریعے تبدیل کرو۔بہتر یہ ہوگا کہ دو رکعت نفل نماز پڑھ لو۔

    پریشانی اور دباؤ قدرتی طور پر، کشیدگی ہر ایک کی زندگی کا ایک حصہ ہے، لیکن اداس لوگوں کو کشیدگی کے حالات میں زیادہ اور زیادہ سے زیادہ جانے کا رجحان ہے جو انہوں نے تجربہ کیا ہے. بعض اوقات، آپ کو زور دیا ہے کہ اس کی تفصیلات پر توجہ مرکوز کرنے کی کوشش کرنا اصل میں آپ کو کشیدگی کی صورتحال کو دوبارہ حل کرنے کا سبب بن سکتا ہے. اس طرح، آپ آسانی سے ایک گندگی لوپ میں پھنس گئے ہیں۔سوچنا بدترین ہوگا ۔اس طرح کی اتباع کرنے کی بجائے ایک ہی طرح کی ہے لیکن دوسرے راستے کے ارد گرد - ایسی چیز کو ختم کرنا جو پچھلے صورت حال کے بجائے مستقبل میں ہوگا. چیزوں پر بہت زیادہ توجہ مرکوز جیسے چاہے آپ کا نیا مالک آپ کو پسند کرے گا یا آپ کی تاریخ اچھی طرح سے چل جائے گی، صرف زیادہ کشیدگی کا سبب بنتا ہے جس سے خوفناک خیالات پیدا ہوتے ہیں. اس رویے سے بچنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ روزمرہ کے کاموں کے ساتھ اپنے آپ کو مصروف رہیں اور اس پر توجہ مرکوز کرنے سے بچیں. مستقبل کے بارے میں سوچنے کی روک تھام کے لئے اپنے آپ کو موجودہ میں رکھو۔جسم کی تصویر پر توجہ مرکوز۔ ایسے معاشرے میں جہاں جسم کی تصویر سب کچھ ہے، اس کی کوئی تعجب نہیں ہے کہ بہت سارے عورتوں اور مردوں کو وہ اندازہ لگایا جارہا ہے جیسے وہ نظر آتے ہیں. یہ جنون بہت آسانی سے ڈپریشن میں تبدیل کر سکتا ہے. اس احساس میں انحصار کرتے ہوئے اپنے آپ کو کسی غیر منقولہ معیاری معیار کو بڑھانے کے لۓ سنگین بیماریوں کی وجہ سے انورکسیا کی قیادت کر سکتا ہے. اس سے بچنے کا ایک طریقہ اپنا خود اعتمادی بلند کرنا ہے. آئینہ میں کچھ وقت خرچ کرو، آپ کے اپنے جسم اور آپ کے چہرے کی خصوصیات کو دیکھتے ہیں. آپ اپنی پسند چیزوں پر اپنا تعجب کرو. اس طرح، ایک بار جب آپ اپنے آپ کو قبول کرتے ہیں، تو آپ دیکھیں گے کہ دوسروں کو آپ جیسے ہی آپ کو بھی قبول کرتے ہیں۔ رشتہ ٹوکری کی وجہ سے تعلقات سخت ہیں، اور ان کو دیکھتے ہیں اکثر ڈرافی جذبات کے لئے بنیادی وجہ بن سکتے ہیں. کسی کو دیکھنا مشکل ہے آپ سے دور، خاص طور پر اگر آپ بہت قریب ہو گئے ہیں. یہ بھی آپ کو یہ سوچنے کی راہنمائی کر سکتا ہے کہ آپ کبھی بھی محبت کو دوبارہ تلاش نہیں کر سکیں گے، یا آپ اس کے لائق نہیں ہیں. "اداس شخص اکثر ذمہ دار محسوس کرتا ہے، لیکن وہ محسوس کرتے ہیں کہ وہ کچھ نہیں کرسکتے". اس کو سنبھالنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ تم لوگوں سے بات کرو. آپ کے خاندان اور دوستوں ہمیشہ آپ کے لئے رہیں گے۔
    جب کبھی ہم ٹیک محسوس نہیں کرتے ہیں، تو اسے باہر آنا بہت مشکل ہو جاتا ہے . ایسے ٹائم پر ہمیں ان سچوایشنس كے بڑے میں نہیں سوچنا چاہیئے جو پاسٹ میں ہوئی اور یا ہمارے فیوچر میں کیا ہو گا ، ہمیں صِرف آج كے بڑے میں سوچنا چاہیے . اللہ مالک ہے۔ہمیں یہ سوچنا چاہیے کہ ہم جو سانس لے رہے ہیں یا یہ سانس واپس آ جائے گی کہ نہیں۔ 
    جراتیتوتی۔ کچھ بھی ہیلپ نہیں کر رہے . آپ کو پتہ نہیں کی اور لوگ بھی ہیں، جو آپ کو بہت لکی مانتی ہیں، ، ان کے پاس ہو نہیں جو آپ كے پاس ہے . ۔بلکہ ہمیں اللہ تعالی کا شکر ادا کرنا چاہیے کہ ہمیں جس حلات میں ہیں۔ ہمیں یہ دیکھنا چاہئے۔کہ دنیا میں کچھ ایسے لوگ بھی ہیں جو آپ جیسے زندگی گزارنے کے لئے ترستے ہیں۔
    کچھ ایسی بھی ہے جن کی ہاتھ اور پاؤں نہیں ہوتے۔لیکن وہ پھر بھی اللہ کا شکر ادا کرتا ہے۔ اور ہم کیوں نہیں کرتے۔ہمارے ہاتھ پاؤں دونوں موجود ہے۔آپ کی حالات اتنی بھی بری نہیں جتنا آپ سوچ راہیں ہیں. جیسے آپ كے پاس پہیننیكے لیے کپڑے  ہیں، ، آپ نے اچھے سے كھانا کھایا ، آپ كے سَر پر چھت ہے . جب یہ بیسک چیزیں آپ کے پاس  ہے  تب آپ اسٹارٹ کر  آپ کا آپ کا خاندان ہیں مطلب کی فیملی ہیں۔اگر شادی شدہ ہوں۔ ہسبنڈ / وائف ہے اور چلڈرن ہیں، اور بھی چییزیی وغیرہ وغیرہ۔میری ہیلتھ اچھی ہے ، کہ میں ایک تعلیم یافتہ انسان ہوں . اور کوئی نایاب چیز آپنے كے بارے میں یاد کرو۔
    اگر آپ خوش رہنا چاہتے ہیں؟ تو ان باتوں کو ذہن میں رکھیں اور اس کو استعمال کرے اپنی زندگی میں  اور آپ دیخیینجی کی آپ ان چیزوں كے بڑے میں کم اٹینشن دینگے اور سوچیینجی جو آپ کو ڈپریس کرتی ہیں۔آپ کو ان لوگوں سے دور رہا کرو۔
    اور اپنی نماز کو پانچ وقت قائم کرے اور اس کے ساتھ ساتھ قرآن مجید کی تلاوت کیا کروں۔چاہے ایک دفعہ ہی کیوں نہ ہو دن میں۔